hur är det möjligt?

att dagarna går så fort? det känns som att tiden springer förbi. de var ju nyss söndag? jag antar att när man är nöjd med tillvaron så går allt mycke snabbare. bara en gissning. för vet ni? jag trivs. tänk om alla kunde få känna den känslan.

min lugna dag blev inte så lugn, lunch med bästa vännerna för att planera årets viktigaste dag, mysfika och sen iväg på gymmet. drog till med två pass idag, jympa/medel och core.
nu är jag påväg hem, josse & Rasmus lagar mat och sen blir det kvällsmys.

och imorgon smäller det! äventyr igen :)
hörs då! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0