hejdå dermals

yes, ni hörde rätt. mina två dermals på anklarna är borta. det skär i hjärtat. och ja, i foten. annars hade jag inte fått ut dom. haha. fast nej, inte kul. helvetes banan vad ont det gjorde. på riktigt det mest smärtsamma jag har gjort i hela mitt liv. så de andra 5 får fan sitta där dom sitter! haha

men lite goda nyheter fick mitt att må bättre, hemmakväll har öppnat i Ängelholm!! wooooopa. köpte 5 filmer för 50:-. typiskt. världens roligaste: bridesmaids. SE DEN!
har nyss sett den med josse och lite middag, fantastiskt! jag skrattar fortfarande åt filmen.

naj, nog om deeeeet. nu ska vi se tv innan läggdags, ny dag imorgon.

puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0