hej tisdag

full fart. fick ta igen allt från igår. idag blev det en morgonPW med trappträning. yikes. 6km och sen springa lite i trappor upp & ner. fantastiskt kul men damn va jobbigt! precis som träning ska vara :) när jag kom hem var det en dusch, DH-dejt med sambo på soffan, frulle och sen raka vägen till jobb. 12-21. rullat så många köttbullar och chokladbollar idag så jag blev nästan yr i huvudet. men det var kul. haha

nu har jag kommit hem, fått i mig kvällsmat bestående av knäckemackor och körsbärstomater. yuummmmm.
& just ja, fick matleverans av mamma idag. min favorit. kalops! nog inte lycklig när mamma skrev och frågade om jag ville ha. yummmm x2. :)

och nu ska jag sussa lite. imorgon är det fullt upp igen. träning med kidsen 13, sen direkt till gymmet och efter det egen träning. :)

en till grej, fick besök på jobbet idag. men är inte min lilla vän fel på det? lycklig blev jag iallafall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0