full fart

är lindrigt sagt. men ack vilken bra dag. det började med lite sovmorgon, vem klagar? som vanligt blev det DH-dejt med sambo vid 10.20. ett måste. sen var det bara att köra igång. tokiga dag. klockan 13 hade jag träning med eleverna från skolorna här i Ängelholm, världens bästa. man blir så himla glad av dom. efter det, vid typ 15.30 drog jag till gymmet för att göra lite nytta, 1mil på cykel & 7km jogg. nog inte nöjd!! inte sprungit så långt i ett streck på väldigt länge! 1-0 till mig. var färdig lagom till mammas träning slutade så vi åt kvällsmat ihop och pratade skit. gulasch soppa, mmmmgott. sen var det bara att ladda om för två timmars träning med mina boys. givande träning med lite filmning, har skett en hel del positiva saker. stor skillnad på filmerna. en allmänt bra dag, skulle man lätt kunna säga!
20.30 slängde jag mig i duschen och sen på soffan, redo för att kolla på stalkers. det blev ändrade planer. blev en kvällspromenad med en vän på ca 2h. yeeeeep idag har jag rört på mig! och idag vill jag äta choklad så jag gör det. och firar att jag gjort av med ca 1500kal. 2-0 till mig.

tror jag tar sovmorgon imorgon. också. känner mig duktig för idag och belönar mig själv med vilodag. tror jag. haha kanske får ett ryck. det är ju kul med träning!

godnatt från en lycklig flicka
och såhär ser jag ut i mössa. hej söt tjej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0