fredag

idag har jag hunnit med en del grejer som jag har tänkt göra ett tag men faktiskt inte orkat/haft tid med. först ut; sovmorgon. jag vaknade lagom till desperate housewives vid 10.20, min kropp är nu inställd på detta. haha! andra; städat mitt rum. oj, det var inte igår. men det blir lätt så när jag faktiskt bara sover där, jag spenderar aldrig tid där. skyller på att jag inte är hemma så ofta. men nu så!
tredje; räknat antal skor jag har i lägenheten och även i mitt rum. totalt har jag 89skor i lägenheten, resten står på vinden och man vet faktiskt inte riktigt hur många som faktiskt finns där. jag har 40skor inne på mitt rum, varav 12st står framme som "inredning/dekoration". fast vänta lite nu. hittade 4par till i min garderob på rummet. så 44 och 93 totalt. ojdå. ska snart få tummen ur och räkna skorna på vinden också.

nu har jag även varit ute på en PW, 5,8km. ska alldeles strax laga lite mat innan jag ska kila iväg till jobb, 17-stängning.

imorgon är det utflykt. hahaha äventyr med mina fina spaderbrudar, mot Västerås och Stockholm! ska bli riktigt roligt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0