en helg utöver det vanliga

oj. vad bra det blev! ligger utslagen på soffan och tänker tillbaka på helgen som varit. två dagar i Nässjö, igår kollade jag först på min kusins innebandymatch - dom vann, så jäkla grymma! sen åkte vi till A6 för lunch och shopping. råkade köpa ett par stövlar och ett par stövletter, en jacka och ett armband. allt för under 800:-! det är vad jag kallar shopping!
kom hem till kära Ängelholm vid 18.30 och bestämde mig för att spontant möta upp Frida & Jenny för lite drinkar. blev drinkar, biljard och bahnhof. idag är jag inte lika nöjd med idén men fy tusan va kul vi hade. skakade rumpa.
dagens goda gärning: följde en full och ledsen tjej hem och såg till så att hon var okej.

söndagen har spenderats på soffan med film, mat och godis. snart börjar favoriten Beck också. jaaaaao

imorgon är det back to normal - gym & jobb.

tack alla som gjort helgen sjukt bra, fantastiska människor. november kunde inte ha börjat bättre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0