en fredag utöver det vanliga

mycket skratt. sällskap som slår det mesta. mat. tatuering. promenader. fikamys. björköby centrum. smal-jeans. överraskning. platt hand. partille/qatar. snuskhummer. bowling. indien. mmmmm!

jag hade inte kunnat tänka mig att spendera denna fredag på något annat sätt, super!

imorgon ska jag, mor och moster iväg och kolla innebandy, min kusin, Gustav ska spela. efter matchen ska vi åka och shoppa på A6 en runda och sen bär det av hemåt skåneland. ser fram emot morgondagen. men först: lite sömn & roomies är tillbaka. hihi reunion!!

vem behöver gym när man har bästa sällskapet att skratta sig till magrutor med? :) haha

godnatt baaaabes



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0