15november

idag fick jag en fantastisk överraskning. en grej som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. jag har pratat om mina smal-jeans. det var mina smal-jeans, eller det är, för att de är ett par av mina favoritjeans som jag inte fått på mig på väldigt länge. men sen. sen har man alltid gamla jeans, lite för fina för att slänga och lite för betydelsefulla för att ge bort. jag har två par, mina vänner. ett par Tiger-jeans (minns ni när dom var som populärast?) och ett par nolita (mina enda vita par jeans). idag mina vänner, kommer jag i alla mina par jeans/byxor jag äger! jag äger ca 15par. obeskrivlig lycka. säger som min mor - jag shoppar i min egna garderob! woho!

och eftersom att jag redan gjort dagens träning, uppvärmning PW 1,8km & sen joggning 3,6km såååå ska jag fira med en fika idag! yay lycklig tjej.

- its not easy but it's worth it



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0