tisdag avklarad

en sväng hos frisören blev en lugn upplevelse, slängde i färg och klippte bort det slitna och även klippte upp det lite. ska ju låta det växa! (inte första gången jag försöker).
när jag var klar där ringde jag till mamma som kom och hämta mig för lite mamma & dotter fika. yep, jag är en mammatjej. yep, jag önskade att jag fick spendera mer tid med henne. men jag försöker.
mamma skjutsade mig sen till jobb (15-21.30) och nu är jag hemma. försöker hitta motivation till det där med träning igen. baaaaah. men måste man så måste man. motivation får vara ett senare problem.
imorgon:
Träning [ ]
Jobb [ ]
Tvätta [ ]
Planera [ ]

tänkte även senare i veckan skaffa tid att skriva ett inlägg jag fick inspiration och en tankeställare av en person jag träffade på Bowltech Tradeshow, inlägget kommer handla om mental träning och tänkande. jag är väldigt intresserad av det och använder mig mycket av det. har studerat det i skolan och har fastnat väldigt mycket vid ämnet. något speciellt ni skulle vilja veta? några frågor? kom igen nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0