SM-slutspelet 2012

Jag ska ge er min sammanfattning av helgen. Det var en fantastiskt jämn och jobbig helg, små marginaler som gjorde stor skillnad. Spader Dam tog ett SM-brons i år. Det var inte riktigt vår tanke om jag får lov att säga så. Vi kämpade och krigade in i det sista. Det var hela tiden match in till sista rutan och denna gången gick det inte vår väg helt enkelt.
Min egna insats är jag oerhört besviken på. Jag har sett fram emot denna helgen heeeela året och när den väl kommer, jag får gå ut på banan och känslan av att "jag kommer inte ihåg hur man bowlar" dyker upp. Jag kände mig helt vilsen hela helgen. Det var för i sista matchen i andra serien det började kännas ok, men inte ens det hjälpte. Jag antar att man får tackla sånna situationer också. Men dags att sova bort och glömma denna helgen & se fram emot nya guld i EM och VM i sommar istället. Vi har två grymma lag till detta, världen - se upp!!

Stort grattis till Team X-calibur som fick äran att rengöra bucklan tills nästa år, för då ska den hem på rätt plats ;) skämtosido, det gjorde ni bra mina vänner!
Även ett stort grattis till Stureby BK som håller i skrällen mot Team Pergamon. Coolt. :)

Over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0