godkväller

en dag fylld med träning. både bowlingträning och gym. känner mig oerhört seg i kroppen fortfarande så det på tiden att jag tar tag i att gå till gymmet idag. hade min PT&sambo med mig till hjälp. vi körde mage/rygg idag. gött pass. bowlingträningen var väl sisådär. testade profilen som ska vara på tävlingen vi ska spela ihelgen - Odense International. väldigt snabbt kändes det som, även fast den bara är 38fot. som sagt, seg i kroppen var ingen bra grej idag. bowlade väl inte överdrivet bra. men men. inget jag hänger upp mig på. :)

innan tränandet tog jag en tur till helsingborg för att inhandla mig en ny vän, en Sony VAIO-dator. efterlängtat!! även fast man har sin iphone och ipad så är det inte alltid smidigt med dom. jag som bokar en del resor behöver nog en dator. jag tyckte det och nu har jag en. en lila. en fin en.

nu ska vi fira att vi har varit duktiga med lite grillat! yumyum. boysen står för grillandet och jag tittar på Sverige-Island i fotboll. hehehe. inte mer än rätt :)

imorgon fyller daddy år, men förhoppningsvis får även jag paket imorgon. två nya klot på ingång!

ha en bra kväll, mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0