förmiddagsträning

liiiiiite oinspirerande att stiga in i bowlinghallen när det är strålande sol och 24grader idag. men vad gör man inte? träning it is! bowlade på profilen som ska ligga under BAI (bowltech Aalborg international), tävlingen jag ska spela ihelgen. Det svängde väldigt mycket tyckte jag. Bowlade inte jättebra men kände väl inte att profilen var några problem. Måste(!) vara noga med utskjutet - vart bollen ska. Även att hålla handen stilla. Gör jag bara det, är det inga problem!

senare idag ska jag jobba 15-22. Woho!

nu blir det middag med mami. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0