Tappat räkning...

jo, jag har gjort det. jag har tappat räkning på hur många skor jag egentligen har.. men det borde vara 100 snart! skaffade mig nya älsklingar idag, fruktansvärt höga. kommer nog aldrig kunna gå i dom men va tusan? haha. Dom får helt enkelt stå på hyllorna på väggen och se snygga ut :)

har iallafall nyss slängt mig på soffan och startat tv:n. shoppingdagen är över! blev 'bara' ett par skor. :) en mysig dag helt enkelt!

Frida kommer nog snart hit och våldgästar, tjejmys ikväll :)

i dont know how many pair of shoes I have anymore, but one thing I know is that It's not to many. Got a new pair today, love it! Should be around a 100.. Some of them is just to put on my wall as decoration, too high to walk in, haha!
Anyway, today was a good day even though I only got on pair ;) back home now, on the couch, gonna watch some tv and just enjoy my day off.. Frida will be over here soon and were gonna have a girls night in. :) have a good day, people.

puss!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3397719/images/2012/pic_196199962.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3397719/images/2012/pic_196199962.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0