leeeedig dag

wooho! sovmorgon till 11, inte varje dag det händer. Storstädning av lägenheten fick mig att glömma bort vad klockan var, tittar på mobilen och inser att mamma har sökt med och att vi har träning om en kvart - PANIK! Men tiden går fort när man har roligt har jag hört? Haha.
Träning med mamma på Athen, känner mig väldigt trygg på den profilen här i Ängelholm. Kan ställa mig på väldigt många ställen i banan och resultatet blir ändå väldigt bra. Både teknikmässigt, klotreaktion och kägelreaktion. Är nöjd med träningen. Ställde mig för att lofta över rännan, vissa slag lyckade - andra inte. Men hittade ändå snabbt tryggheten. Kul grej att testa för att hitta rätt tempo och rytm.

Nuuuu ska vi iväg och göra av med massa energi på gymmet! Boxbox.

puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0