fjortonde mars, tvåtusenelva

En dag på jobbet. Fick rycka in i köket och glänsa till med att göra mina chokladbollar samt kärleksmums - hur gott som helst! Hade lätt kunnat äta upp allt själv.
FH engelholm hade träning idag, min lilla favorit - brorsonen Kevin (2år) var givetvis där. Himla söt är han med egen väska, egna skor, eget klot & sist men också allra viktigast egen handduk. Lustigt vad de små tar år sig av vad vad som händer runt omkring dem. Han har redan hittat sina rutiner, hämta klotet, lägga det på stolen, torka av klotet och sen springa fram och kasta iväg det. Slår han inte ner så många käglor kommer han tillbaka med sur min och säger "åh, typiskt!". Är väldigt glad att det bara är de orden han får ur sig än sålänge! Haha. Man tänker kanske inte alltid sig för när han är runt omkring, ibland råkar det slinka ur ett eller ett annat fult ord. Han snappar lätt upp det. Likaså en ful grej som att sparka i klotreturen fick han för sig idag, ap ap!
Något att tänka på för alla!

Nu är jag dock hemkommen från jobb, ska njuta av lite ledighet imorgon. Ska underhålla mig med lite städning, bowlingträning & gym/box.

kram på er!



Kommentarer
Anonym

2012?

2012-03-19 @ 19:20:01
Nina

De där ordet "typiskt" från goa barnen känns igen :) Kan undra var de komme ifrån?

2012-03-20 @ 00:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0