Blogg eller inte blogg?

Jag vill börja med att säga, välkommen!
Har länge funderat på om en blogg skulle vara ett bra sätt att hålla kontakten med alla nära & kära när jag är ute och far i den stora världen. Jag har nu fått tillräckligt många förfrågningar för att känna att det kan va värt en chans. Min tanke med bloggen är att skriva vad som händer och sker i mitt liv, med min bowling. Allt från himmel och jord, medgångar som motgångar, fina ord som fula svordomar, förberedningar & även om en vanlig vardag.
Mitt nästa resmål är Saint Maximin, Paris och dit åker jag om en vecka. Och nu kan du följa med mig!
Men innan dess är det vardagen jag ska tackla, jobb och massvis med träning.
Har ni några frågor eller önskemål?
Vem är du och vill du följa med på mina resor genom bloggen?
Kommentera gärna, mina vänner.
-Sandra


Kommentarer
Jossi

OM jag vill följa med!

2012-03-13 @ 17:15:07
URL: http://dentokyoblogg.blogspot.com
Wille

Trevligt!

2012-03-13 @ 17:53:51
Ing-Marie

Självklart vill jag vara med på Dina resor, världen kring

2012-03-13 @ 19:45:49
Jeanette

Följer dig gärna världen runt :)

2012-03-17 @ 10:16:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0