tjolahopp!

Nu är finalen färdig. Mina reskompisar Jonas och Snärten slutade 14e och 5e. Får duga för dagen. Har suttit i hallen och hejat fram dom sen 11, vi tog lite sovmorgon. :)

Vinnare blev Marcus Tidbeck, grattis!

Snart bär det av hemåt, hem till vardagen någon enstaka dag till. Hem och tvätta, packa, umgås, njuta av dagarna, träna. jag längtar så fruktansvärt mycket till onsdag!! Jag tror jag pratar för oss alla när jag säger att vi är redo! :)
Kom igen nu, vilka är ni som läser och hur många medaljer tror ni vi plockar hem? :)

Följ med på resan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0