Start 1

usch och fy. stelt i början. träningsvärken tog över. bowlade inte speciellt bra. spärrade värre, eller inte alls. blev 1174 rent till slut. bowlade bättre på slutet, spelade med min crossroad i början och sen med min frantic, ska nog byta till frantic lite tidigare imorgon. även tro på mig själv och vara lite bestämd, det kändes som att det var anledningen idag.

vi har nyss kommit till lägenheten, mysig liten våning må jag säga. jag och mina fyra vänner.
ska duscha och sen hitta en restaurang. :)
Imorgon bowlar jag klockan 14.

Ha en bra kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0