välkomna tillbaka!

va kul att se att så många hittat tillbaka :) ni gör mig lite extra glad såhär en onsdag! var nere och tränade lite med mamma innan idag, bowlade på Beathen Path mest för att det var den profil som var mest lik av de som fanns inlagda i oljemaskinen. Träningen gick så bra jag bara kunnat tänka mig efter måndagens träning. När jag håller en längre tid ifrån bowlingen så kan jag bli osäker på min startposition, vilket är min största bov. När jag bara kommer rätt där flyter allt på som vanligt igen :) idag var det bara fokus på att hitta den där underbara känslan och den hittade jag med hjälp av mami. vad vore jag utan dig, mor? :) efter träningen blev jag hembjuden på räkor, muuuums! så fantastiskt gott. sitter fortfarande här på gräddhyllan, mamma ska hjälpa mig att färga håret. håll tummarna på att det går bra ;) Xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0