B-b-baaarcelona!

Se upp! För nu är sokis, syvas & rasse på gång ;) hahaha. ja, jag kanske har glömt nämna det? jag tar med mig världens bästa sambo & hennes man. :) Woho! vi har varit i hallen och hämtat klot och nuuuuu är det HBG för att hämta Rasmus, sen flygplats för att fly verkligheten för några dagar :) men bowlingen får dra oss tillbaka när vi väl är där. resultat kan ni hitta på http://www.fcbb.cat/t_barcelona/ & jag kommer givetvis att uppdatera er så bra och mycket jag bara kan! :) hörs från Barcelona! Touché!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0