äntligen!

nu har inloggningen från telefonen äntligen börjat fungera igen! jisses. ja, det var ju ett tag sen jag skrev här. det har hänt en del: Båda mästerskapen är över, det blev totalt 1EM guld, 2EM brons, top 8 i masters EM, 12 i Masters U21VM (bästa europé). Mitt första Guld på seniornivå! (även en 298serie) Det låter kanske dumt när jag säger att jag hoppades på mer, men jag är inte missnöjd. Det var en jobbig månad, men fantastiskt kul. Ännu en gång lärde jag mig mycket och fick äntligen brotta ner mästerskapsspöket. Jag kände att jag bowlade så som jag ville bowla, aggressivt, beslutsamt och riktigt bra! Tackar alla inblandade för hjälpen, speciellt familjen! & ett stort tack för att ni följer med via bloggen :) Nu har jag fått min veckas semester, jag bråkar fortfarande med tidomställningen men jag har kommit igång med träningen igen. Med en helt ny inställning och vilja. Var jag beslutsam och aggressiv innan, är det inget jämfört med nu. Nästa stopp är Barcelona nästa vecka, åker dit på onsdagen. Tillbaka till månaden iväg, vilken hemlängtan man kan ha. Helt otroligt. Saknade mina vänner, mina syskon, min brorson. Honom fick jag äntligen träffa igår, heldag på Skånes djurpark gjorde såååå mycket. Obeskrivlig lycka! En snabb uppdatering helt enkelt. Några frågor? Nu ska jag iväg och träna! -puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0