vardag

har ingen aning om vad det är för dag eller så. det är någonstans i mellandagarna. idag spenderade jag dagen på väla med mor, en fika och titta på folk. världens bästa. herrejisses med folk! vi gick runt en sväng, mest för att ha något att göra. när jag kom hem bytte jag om, tog en promenad ner till hallen för att fixa med lite klot inför lägret i helgen - med Team Sweden Damer. och sen raka vägen till gymmet, mitt pass var fullt så jag fick planera om och träna mage/rygg för att jag missar core imorgon. snabbt och lätt. nu är jag tillbaka i hallen, ska snart lägga mig i grillen innan jag ska gå hem och laga lite mat och mysa.

det är fullt ös nu. imorgon är det träning med mamma, gym och sen klubbfest. dagen efter det ska jag gymma innan jag styr bilen mot Nässjö för smålandstouren och äntligen få träffa roomie igen!! :) vi ska ha mys och förbereda oss inför lägret 29-30dec.

men först ska jag bli brun, mot solariumet! puss på er.

bild: saknar roomie <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0