välkomnar mina vänner till Sverige!

hej fredag.

idag bjöd du på en tripp till halmstad med mamma för magnetröntgen, får svar nästa vecka och hoppas allt har gått bra och även att resultaten är bra. efter det styrde vi bilen mot Båstad för lite shopping, behövde ett par byxor att bowla i till Qatar-resan nästa helg. det är fruktansvärt kallt i den bowlinghallen alltid så nu tänkte jag ett steg längre. jag hittade ett par fina svarta röhnisch byxor på en golfoutlet. de fick bli mina!
raka vägen till Ängelholm där efter, slängde mig på soffan en stund innan jag skulle köra till tågstationen.
idag fick jag nämligen besök av två vänner, Jaime och Michael! Ni har fått träffa Jaime tidigare i bloggen, han har varit med i Thailand, USA, Japan osv. woho amerikanare som för första gången är i Sverige! jag tog dom till bowlinghallen för att äta svenskt julbord, bowla lite och bara prata skit, trevlig kväll och en bra början på denna helg.
imorgon (senare idag) ska jag bowla, tar med dom till Hörby för att bowla liga med FH Engelholm. Jaime håller även på med ett projekt när han är här, vilket jag berättar mer om senare! Efter det ska vi bara umgås, lite mat, god dricka och lite utgång :) ska bli sååå kul, ett tag sen sist nu! och ja, min nyttiga tid gick åt helvete men jag är lycklig ändå! haha

nu ska jag sova lite, ladda upp inför match! yaaay

nighty



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0