smärta

dagen började med jobb, några få timmar för att förbereda inför buffén ikväll. kilade hem och lagade mat med sambo, slappade lite och ladda upp mentalt inför kvällens aktiviteter. jag hade nästan gett upp innan jag skulle iväg. jag längtade väldigt mycket för att passet är riktigt skoj, men man skämtar inte bort vad tungt det är. jag tog mig dit iallafall, jag och David. ville lämna efter en kvart. jesus va jobbigt det var. övningarna är tunga, blir inte lättare att försöka stå emot när David ska slå. haha man märkte verkligen att det var ett tag sen jag körde det passet. phewwww men jag överlevde. och inte bara det, jag kilade rakt över gatan för träning med mamma. oj oj. haha det var segt i kropp och armar men även detta blev en bra träning. en fördel är att när jag kört ett pass på gymmet, som box, så känner man varenda liten muskel i kroppen, vilket gör susen när man ska bowla! det tycker jag iallafall :)

har kommit hem igen, duschat och slängt mig på soffan och gosat ner mig i mina nya mysiga filt. snart lite sömn, lång dag imorgon.
ska bli intressant att se om jag kommer upp! haha

godnatt fina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0