reality

tillbaka till verkligheten igen. blev en DH-frukostdejt med min sambo innan jag traskade iväg till jobb. är det inte lustigt att man ena dagen står i Qatar med full fokus på bowling och nästa dag står man och rullar köttbullar i köket på bowlinghallen hemma? mjo.
9h senare tog jag mig en promenad hem, kvällsmys på soffan med yoggi och start-flingor (har cravings på detta just nu) ska nog koka lite tévatten och dricka lite té i mina nya fina muggar. köpt dom på indiska - se bild nedan.

laddar upp inför morgondagens händelser.
gym
sola
möte
lunchdejta
träning
julmys med sambo

yay!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0