hej igen

jag lever!
det har varit en tung vecka. utan tvekan. det har verkligen känts som att allt har gått emot oss. det har varit svårt att ladda om men jag har försökt. försökt och försökt igen. jag gav aldrig upp och det vill jag ge mig själv cred för. man får inte ge upp. jag tar det som att jag behöver mer tid, mer träning. jag var inte långt ifrån, vilket måste betyda att träningen fram tills nu har gjort någon nytta. jag vet vad jag behöver. mental träning på detta. jag hade svårt att tro på mig själv, inte likt mig va? nej. men det är vad jag ska jobba på över mitt jullov.
tack till världens bästa roomie för ännu en resa! ser fram emot nästa :)

såhär hade inte min uppdatering sett ut om jag skrivit i lördags. jag var fantastiskt besviken på mig själv. att jag inte lyckades. men tog förnuftet till fånga. jag har bestämt mig för att lära mig. man lär sig mer när man misslyckas än när man lyckas. thats for sure.

det är nu en ny vecka. en måndag. en ledig måndag. från jobb iallafall. började dagen med gym. blev sen hämtad av mamma, bror och favoriten, vi åkte till väla en sväng. lunch och lite shopping. köpte ett par byxor, börjar bli ont om passande byxor i garderoben - men vad gör väl det när de går på rätt håll? ;)
nu är jag hos mami och julbakar, med julmusik och hela köret. jag är inget fan av julen egentligen, tycker att det är sjukt överskattat med allt som heter julklappar och att man ska umgås bara för att. (I mina ögon ger jag presenter/överraskningar till mina nära och kära när jag vill visa min uppskattning oavsett om det är måndag eller torsdag) förstå mig rätt, jag tycker om att umgås med min familj, men just det att de ska finnas en speciell dag där man "måste" umgås. Fuck that.
men ja, jag ser faktiskt fram emot julen i år. jag tror att det är för att jag varit iväg så mycket, uppskattar min vardag lite mer idag än vad jag gjorde för något år sen, plus att jag älskar min familj.

ikväll ska jag bowla korpen, med Zackatass. ska även hinna sola en sväng, måste bygga upp en fin solbränna inför nyår och min finfina nyårsklänning. wiiiiie började i lördags i Qatar, får fortsätta i solariet hemma :)

hoppas allt är bra med er!

puss *



Kommentarer
Nina

Följer dig och du är en klok människa! Man lär sig alltid, kanske mest vid motgångar...
Hur som, jag har måååånga byxor som är för stora, kanske jag kan få Kevins när han växt ur dom?
God Jul min vän

2012-12-18 @ 00:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0