godkväll mina vänner

mår ni bra?
det gör jag! idag tog jag sovmorgon, hehe. man får göra det om man kan. och jag tar alla tillfällen i akt. idag började jag dagen på soffan med tv, städade undan lite från igår och sakta men säkert vaknade jag till liv. bestämde träning med mami vid 15, kändes väldigt bra. kastade mig sedan i solariet, mmmm börjar redan ge resultat! och när jag latat mig klart där så gick jag rakt över vägen till gymmet. det var dags. dags att övervinna en "rädsla". dags att ta tjuren vid hornen och utmana sig själv lite. jag gick på mitt första spinningpass i hela mitt liv! passet var medelnivå så det var verkligen utmanande. första 10minuterna höll jag i princip på att dö, sen kom man in i det, andningen, tekniken. det var faktiskt kul! får nog bli fler sånna pass :)
när jag kom innanför dörren till trapphuset luktade det sjukt gott och jag höll mina tummarna alla trappstegen upp att det skulle vara i min lägenhet. OHYES! sambo lagade mat. färdigt stod spaghetti och köttfärssås à la sambo på bordet. vilken lyx va? :) mmmmm!

nu ska vi sätta igång en film och torsdagsmysa. imorgon ringer klockan tidigt, bilen går mot Köpenhamn och en heldag med mor, far, brorson samt familjen Glendert/Carlsson. julmarknad, tivoli. ska bli sååå bra :)

puss på er
-bjuder på en bild från igår med våra fina pepparkakor, haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0