Friday, I'm in love

idag tog jag inte sovmorgon. oj vad det inte alls är gött att vakna under ett varmt täcke och sen veta att man måste gå upp, svinkallt och jävligt. bläääää men en varm dusch fick mig på bättre humör. med lite frukost i magen hade jag nu blivit hämtad av mamma och Kevin, har även hämtat upp pappa och nu är vi redo att styra bilen mot Danmark. Vi har bestämt att vi ska ta båt över och köra i DK ner till Köpenhamn och sen bron över på vägen hem. ser fram emot en mysig dag! lovar att ta bilder och skriva så fort jag kan :)

ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0