en

dumma app har inte fungerat på telefonen så jag har inte kunnat uppdatera. igårkväll hade vi fredagsmys med räkor. räkor och rostat bröd, med lite tzatsiki. obeskrivligt gott. vi kollade på american pie och skrattade lite. avslutade kvällen med ännu mera skratt när jag kollade på raw comedy club innan sovdags. herrejisses va kul det är! för er som inte har sett det borde gå in och kolla på reprisen!
 
idag har varit en bra dag, började med gym och sen bowlingträning. har även hunnit med att tvätta och vi tog en sväng till väla, josefine, Zacke och jag. handlade en julklapp till mig själv, en tröja. sen gick vi mest runt och tittade på folk och andra saker, josefine hade lite julklappar att köpa men det blev en rätt snabb visit. nu på kvällskvisten bjöd vi in oss själva hos mor och far, middag blev kinamat! lite girlytalk innan jag skulle åka. himla mys.
 
och nu mina vänner, ska ni få höra på grejer, jag var färdigpackad vid 17.45 idag!! slå den du! förstår ni nu hur mycket jag vill åka?! haha -13 ute och åker till 27c, bowling, roomie och massa annat skoj. imorgon börjar resan. bilen avgår 08.00 från lägenheten mot kastrup. på kastrup möter jag upp Ida och sen börjar äventyret. WOfreakingHO!
 
jag uppdaterar så fort jag bara kan! håll en tumme att allt går som det ska imorgon,
godnatt
 
vi hörs från ett annat land :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0