working 12-20, what a way to make a living

wopa. vilken dag. blandade känslor. känner inte riktigt stabil idag. just nu. lets say music I my way to talk-
"who do you think you are
running around leaving scars
collecting your jar of hearts
tearing love apart
you're gonna catch a cold
from the ice inside your soul
-who do you think you are?"
Christina Perri - Jar of hearts

jobb 12-20 [check]
träning 18-20 [check]
fått hem bästa sambosoookis [check]
tjejmys med invasion [på ingång]

-lite positivt kan vara att jag fick en väldigt fin tavla av Skånes Bowlingförbundet, stort tack!
X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0