Olympia Ladies Open

blev en lite stressig dag men jag hann med allt jag skulle göra, himla bra! jobb fram till 16.15, 16.30 kom mamma och hämtade mig. vid 17 blev det middag med Pernilla, Petra, Helén, mami och lilla Hugo (Pernillas son, supersöt!) mmmmmm schnitzel en måndag, man tackar. haha

18.30 var det bowlingdags. inspelningen kändes katastrofal. haha mamma höll med. men till slut fokuserade jag på att bowla från övertrampslinjen och neråt istället för att bry mig så mycket om tekniken, det är så jag brukar se det när jag spelar tävling eller match. just då får man göra det bästa av situationen även om det kanske känns lite tokigt. men idag föll de flesta bitarna på plats. 2missfria serier, 9hål på de andra 4, 9an 3gånger efter strikeföljder och 1352. det får duga en måndag! ;)

nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på "underbart är kort" :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0