mysdag

promenerade till stan i den kvava värmen, klibbigt, äckligt. men man får vara glad för den sommaren man får! visste även att när jag kom fram skulle jag få ta något svalkande att dricka. mycket riktigt. mötte upp Emma, tog en liten sväng in på H&M för att köp en tröja. sen mot Simon's Bar & Kök, uteservering. fick lite mat i mig, vi pratade lite - eller rättare sagt mycket. myyyycket att ta igen på så lång tid, närmare 3 månader nu tror jag, sen vi sågs senast!! galet. inte ok. :( men iallafall, vi väntade på att Frida skulle dyka upp. när hon väl gjorde det gick vi till Torstens uteservering istället för en drink! Gottis. där satt vi en stund, massa mys! nu är jag hemma igen, lagom dag. är redan trött igen - sovtrött! skadat. myser fortsätter i min ensamhet ikväll, HIMYM på tv just nu. vi hööööörs x



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0