gooooood morgon!

varför kan man vakna en stund innan klockan ska ringa och vara superpigg, tänka att man kan sova en liten stund till, somna om och när klockh*lvetet sen ringer är man knappt kontaktbar? hahaha ibland blir jag trött på mig själv. iallafall. nu står jag på gåbandet på gymmet och värmer upp! kärt återseende. har mest varit ute och PW/joggat på sistone så det var längesen man var här. tycker att det är fantastiskt tråkigt att gå till ett gym när det är fint väder ute, då vill jag vara uuuuute! men nu, med 11grader ute var det bara att pallra sig hit!

jobb 12-18
träningsmatch 19.30 i hbg mot Göta - välkomna att se när killarna får tjejdäng ;)

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0