god morgon

min mor la märke till att jag var lite förvirrad igår. givetvis är det 2012. och den har levererat!
tisdags: Melissa Horn
torsdag: Timbuktu
fredag: Hoffmaestro

helt okej :)

Timbuktu var grymt. hela Stortorget i Malmö dansade. sjuk stämning, det märktes låååånga vägar att han var på hemmaplan. :) och vilken energi killen ligger inne med, DAMN! stod inte still en minut.. haha

"jag hoppas att ditt vin blir vatten
blixtar prickar dig
hälsa till satan, vi hörs!
jag hoppas att olika olyckor händer
du vet vad jag känner
jag vet att du hör!
jag hoppas du, du får leva med det
resten av ditt liv
att du lever med det i all evig tid"

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0