en sjukdag

kunde icke hålla mig vaken igår, det var i princip omöjligt. jag var helt slut. när jag väl vaknade vid 16.30 så kollade vi lite tv, jag & sambo. sen fick jag finbesök som kom med en överraskning för att jag skulle bli frisk, så himla gulligt! en tidning, choklad & glass. allt man behöver när man är sjuk! ;) på kvällen tryckte jag i mig lite soppa, jag är inget större fan av det egentligen men på något konstigt vänster blev jag sugen på det igår, haha. såg även Bolt springa igår, han inspirerar än lite. bara lite ;) coolt är det. han är cool.

fick sova några timmar, sen drog jag & josse till Helsingborg för lite ärende och lunch. nu är vi tillbaka, hon är på jobb & jag ska träna! woho!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0