en kväll med boysen

yep, jag överlevde! haha men det är speciellt. tur att jag inte är så kvinnlig av mig. :) vi åkte till ett ställe vid namn Pepes i "stan" haha. vi åt, kollade fotboll och snackade skit :) åt en jättegod pasta med kyckling & bacon i krämig pestosås! en trevlig kväll må jag säga. vi var tillbaka i bowlinghallen, där vi skulle sova, vid 23-24 typ. några spelade simulatorgolf, andra bowling och sen fanns de Xbox. Så underhöll vi oss igår. :)

vi har nyss ätit frukost, ska köra till Göteborg nu! Träningsmatcher mot Öis kl 12 & 14. Heja oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0