20augusti

emmas födelsedag, grrrrraattis babe!

ibland är det en pina att jobba i kök. speciellt när det är 26grader & väldigt fuktigt ute. då är det ca 672grader och regnskogsfuktigt i köket. mmmmysigt. var en ganska kort dag så jag överlevde. efter jobb tog jag cykeln till solsidan för att fira Emma! Det bjöds på tårta & pratade lite minnen från helgen. trevlig kväll :) nu har jag slängt mig på soffan, Ensam mamma söker på tv. Mysfaktor 10.

stort grattis även till Robert Andersson & Martin Paulsson som knep silvret i tvåmanna i Wien! Mot fler medaljer!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0