tuesday

längesen jag sov så gott som jag gjorde inatt! välbehövlig sömn. när jag vaknade upp såg jag att Facebook gått varmt hela kvällen/natten/morgonen. Tack för alla gratulationer! Det betyder mer än ni förstår!
Gick upp ur sängen, ut från rummet och möts av ett: "NEJ!! Du ska inte vakna än!" VÅFFLOR TILL FRUKOST! Wooopa! Kan man få en bättre start på dagen? Don't think so! Lycklig Sandra. Tack!
Tittade lite tv innan jag gjorde mig redo för jobb. Tillbaka till verkligheten ännu en gång.
Färdig jobbad för idag, nu sömn. Imorgon gym, fixa tröjor sen jobb!

Tack ännu en gång för allt stöd.

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0