Tisdag i Texas

Solen skiner, stekande värme och vi ligger vid poolen. Helt okej om jag själv får säga det. :) Vi ska spendera dagen här, Jo åker snart hem. Olivia och Jen har redan lämnat oss. Jag är fortfarande i valet om jag ska se showen eller inte?
Stegen i ordning:
1. Carolyn Dorin Ballard
2. Stefanie Nation
3. Diandra Asbaty
4. Liz Johnson
5. Josie Earnest
Vem tror ni vinner?

Igår åkte vi till grapevine mall för att shoppa lite. Vi blev lite besvikna faktiskt, det stod att det skulle vara outlet men bara vissa butiker var det. Men vi spenderade några timmar där efter att vi tittat bowling. Hittade den största skobutik jag någonsin sett och kommer ut med noll par skor. Jag är själv chockad. Haha :)

Hur är det hemma?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0