roooomservice

spenderade någon timme vid poolen i solen, haha med Zlatan. :) strålande sol och svaga vindpustar +24grader, känner nu att jag har bränt knäna en aning. meeeeen jag klagar inte! har annars spenderat dagen på rummet med tv & youtube-klipp. allmänt lugn dag som inte riktigt gick som planerat. Shit happens i guess.

beställde room service, blev hungrig. Fick bli en chicken & bacon sandwich med twister fries - min favorit! sååå gött.. ikväll blir det att bara ta det lugnt och planera morgondagen. ska spela en liten tävling såkallad sweeper och sen är det träning.

kul att så många har hittat hit :)
hoppas allt är bra där hemma,
puss



Kommentarer
Nina

Du har missuppfattat mig! INGA pool-bilder, INGEN info om hur varmt och skönt, INGEN shopping, framförallt inga skor.....

Men du, bowla väl, som du alltid gör :)

Ångrar mig nu.....

2012-04-19 @ 13:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0