Magic!

och vipps! så såg allt mycket bättre ut.

gick en sväng till hallen för att äta frukost (20.00) och säga hej till Amanda. grillbuffé - supergod! klyftpotatis, potatisgratäng, revben, kycklingvingar & klubbor, köttfärsspett, majskolvar, sallad & tzatsiki! yummie. efter det åkte jag till Jenny och Kevin och sa hej, Frida var också där! mysigt att bara sitta och snacka en stund. :)

Imorgon ska jag busa med Kevin, ska skjutsa Jenny till jobbet vid 9 sen ska vi leka tills hos slutar vid 17. Funderar på att åka till busfabriken med honom, lite beroende på vädret. Har ni något annat kul förslag? :)
Bäst jag går och lägger mig snart & hoppas sovguden är på min sida!! Kan bli en lååååång dag imorgon annars, haha.

Håller även alla tummar och tår för världens bästa killar som kvalar imorgon! Ni fixar det boys, tillsammans är ni grymma :) heja FH!

godnatt peeeeps



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0