kvällspass

Vilken aktiv dag, eller ja.. Jag fick mycket gjort iallafall.. Haha, åkte till Dino på Dino's tryck för att fixa nya tröjor till USA nästa vecka! Tack så hemskt mycket! Han ställer alltid upp när jag behöver :) ni kan se mina tröjor på bilden nedanför, tröjorna är från Röhnisch! Vad tycks?

Jobb, tvätta och träna bestod resten av dagen av. Nu är jag äntligen hemma! Ska få fram lite sommarkänsla och testa lite klänningar, ryktena säger att det är varmt i Texas ;)

Har ni haft en bra dag?
Kommentera och berätta vad du vill läsa och se mer av när jag åker över till USA!

Puss!



Kommentarer
Nina

Jag slipper gärna läsa om hur varmt det är, hur mycket du shoppat, hur mycket pengar du tjänar på shoppingen.... Däremot ser jag fram emot att läsa om hur bra du kommer bowla!

Snygga tröjor... :) Såna skulle man ha!

2012-04-12 @ 23:41:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0