Home sweet home!

13h i luften och lite väntetid senare hamnade jag i Köpenhamn där pappa stod och väntade! Mina klot kom för ovanlighetens skull först ut på bandet så lämnade flygplatsen 25min efter jag landat, så smidigt! pappa skjutsade mig till hallen där jag slängde av kloten, åt lunch och hämtade Josefine. Mamma kom ner och kramades också.

Nu har jag hittat hem, slängt mig på soffan och tittar på svensk tv. Små grejer som gör så stor skillnad.

Väskorna är oupp-packade ifall någon känner dig manad att komma hit och tvätta?

blä. jag är trött. förkylning är inte alls kul att flyga med. ögonen rinner, näsan rinner, man nyser var och varannan minut. mysigt! snörvelsnörvel.

sova eller inte sova? det är frågan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0