Hello America!

jag hade ju faktiskt önskat att resan skulle börjat på ett bättre sätt. fick två timmars sömn, gick upp för att packa det allra sista, duscha och göra mig redo för en långresa. Mamma skulle hämta mig i god tid för att jag skulle slippa stressa och få allt gjort på flygplatsen. vi åkte först till bowlinghallen, ca 4 natten mellan måndag-tisdag, hämtade klot sen började bilfärden till Kastrup. vid Helsingborg ångrar jag mig av klockan & inser även att jag glömt mitt headset, vilket jag inte överlever utan! vände, springspringspring, byta klot - hem och leta. nytt försök - framme på Kastrup flöt allting på, jättetrevlig personal som inte ens vägde väskorna - brukar annars vara fantastiskt gnälliga på övervikten.
åt frukost på flygplatsen då jag inte är jättefan av flygplansmat. mellanlandning i London gick jättesmidigt. Flyget till USA var kämpigare dock, jättekallt på flyget, svårt att sova, öm kropp, allt som kunde bli fel blev fel. väl framme var vi 25min sena, tog 1,5h att gå igenom passkontrollen där han även ställde fruktansvärt många frågor - det är ingen hit att resa själv till USA och vara under 21.. när jag kom igenom, fick jag mina klot sen ännu en lång kö för att komma ut, ca 20-30min. tuuuur att jag fick köpa mig ett par skor i London så humöret var lite bättre! (se bild nedan)

nu har jag nyss kommit till hotellet, blev hämtad på flygplatsen av en vän. solen skiner, 25grader och jag har utsikt mot poolen utanför hotellfönstret - jobbigt?

ska slänga mig i duschen sen börjar väl jagandet på mat och underhållning ikväll.

det verkar vara 7h tidsskillnad, om jag inte är fel på det? klockan är iallafall 18.17 :)
hoppas allt är bra med er,
puss!



Kommentarer
Mamma

Skönt att vara på plats:) Vilken utsikt den skulle jag vilja ha:) skorna kan jag vara utan hade aldrig klarat av att gå i dom:) men dom är häftiga :)) lycka till med bowlingen:) kram

2012-04-18 @ 08:26:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0